Hola babes

Alltså. Matchen gick inte bra.-  Det är allt jag säger om den saken. jag gjorde i vilket fall bra ifrån mig på plan.


Idag har jag sovit.- SOVIT. Som värsta minken. Nej jag vet inte men jag brukar aldrig kunna sova på dagen. Men men, det går ju uppenbarligen. Desto längre måste jag tyvärr vara uppe. Vill sova tidigt eftesom att jag vaknar åtta hur det än är. Vaknade halv åtta på kvällen och var helt borta: "Tjena, hur länge har jag sovit. Klockan är halv åtta, ska kanske jogga nu?" Nej, för det var samma dag. Men jag var inte så smart. Just då... och goh vad jag maler på. 

Ska snart se Elizabethtown. Hoppas den är bra. :) Ensam hemma med pappa. :p men jag tvivlar på att han vill se en romantisk komedi innehållande Orlando Bloom.  Whatever. Puss.

Snart skola. Men det visste alla? :)

Minns inte vad jag skulle skriva... Shit vad flum jag är när jag skriver. Borde sluta nu- Pussar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0