Jag gör slut med mig själv...

Neej, nej ,nej. Fotboll hjärta Mig? Nej alltså det känns inte rätt. Jag kan ju verkligen inte spela. Jag får verkligen inte spela. Okej, jag kan. Men får man ingen speltid på plan kan man ju heller inte direkt visa hur grym man är. Igår gick träningen åt helvete. Jag satte inte en enda boll. DET SUGER ATT VARA I LINKÖPING- om man vill spela fotboll alltså- Vill jag det då? Jag funderar på att ta upp dansen istället. Men pallar jag det, jag menar. Jag är ganska nerbruten för tillfället. Kanske borde börja gymma i stället? :/

         

Ska snart jobba. -Så tråkigt. Och äckligt. Det är massa småkryp i lokalen där jag jobabr. Inte så fräscht... :p
Sedan är det fotbollsträning då. Håll tummarna för mig. Det finns ju så himla många talanger i just det laget jag är med i. Typ K och J. Fast J är så jäkla katig och jag str mig på henne som fan. Sedan har vi E- en liten satmara. Och en ny, A. Hon verkar okej, men jag vågar verkligen inte hoppas på något. Så illa tycker jag egentlig n inte om dem. Är avis bara. Faktiskt är det så. Fan vad patetiskt.

Skola om exakt en vecka minus en dag. DIIIE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0