osäker

NU pratar vi. Och jag vet inte varför. Jag brukar vara 100% säker. Nästan. Nu är jag 5% säker och 90% rädd. De sista 5%, vad känner jag?

01:18. Just nu panik. Känns no good.


01:20. Okej, känns värre. Har jag ens något att förlora.,?


01:22. Helvete.


01:24. Okej definitivt inget att förlora.


01:26. Är svara ett alternativ? 8 minuter.


01:28. Kan man fråga om han är full?


01:33. Nej, man kan utgå ifrån det,..


01:35. Nej. Nej, nej, nej?


01:41. Nu sa jag det. "Jag gillar dig, mycket." Jag är jävligt död. Men det skiter jag i, som fan.


01:47. Jag är grillad.


01:49. Love hurts- fan.


01:52. Slut.


Han gillar mig inte. Inte mer än vän. Trots det känner jag ett lugn. Men varför? Just nu kvittar allt. Jag känner mig tom. Tom på allt. Lite ensam. Lättad. Jag vet inte. Jag är vaken. Bara jag är det i huset. Ensam.

Det var värt det. Men visst, är ledsen nu. Och nu vet hela världen om det,





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0