You touch my tjalala. ;)

Jaho. Linda in the lag blev sjuk och jag blev intagen för att spela en match. Kom till fredriksbe
rg och Jossan gjorde värsta uppvisningen i omklädningsrummet. Jag dooog. :) She is so daamn. Funny. I vilekt fall. Ut. Värm upp. Ner och doppa upp och hoppa. Matchstart. Sitter på kanten. Kommer in efter trettio minuter. Går två minuter. Får grymmaste inlägget från Kolis. Mål. MÅL? O yeah, o yeah. Jag gjorde mitt första mål i Kenty. Damn. Det satt fint.- och jag har ändrat mig lite. Mitt lag, eller vadå mitt? Aja, laget är inte drygt. De är bra. De är snälla. Det har liksom bara blivit lite fel. Men nu ska det lätt bli rätt. LOVE YOU. :) And I knoow you love me. Hoppas ingen av dem läser det här.. :p

Sedan har vi inget vatten kan jag meddela. :) Ja, så är det och det känns sååå underbart.


Hjälp mig. Snälla, hjälp mig välja. Cheeren eller dansen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0