bara en tanke

mycket händelserik dag, jajamänn ;D men det pallar vi inte. inte nu, NYÅR snart då. Blev bjuden på fest i sista stund med KELLSO, men kunde inte gå på den så det blev SKIIIT, men ändå liksom. .Tralala. snackar med han som jag hade en helveteskonv för några månader/ veckor sen, hur det nu var. syns nedanför i något tidigare inlägg. ganska kul ;p

bara för att jag älskar killens min :)
,
saknar cassi,. har köpt en bästavännerförevigtram idag. har insett att det som är hela mitt liv nu, kanske inte finns om fem år, mina vänner kanske inte kommer ihåg mig riktigt längre, och skolan kommer vara ett  minne. jag kommer säga till mina barnbarn, "ja på min tid,.. blablablbaabalbalb!"

och massa.

bara en tanke.

Kommentarer
Postat av: evelina

saknar dej ingrid <3

2008-12-30 @ 23:40:11
URL: http://nocciola.blogg.se/
Postat av: vendela

heeej blogg kompis! se till att kommentera min blogg nu! hatar när det står: 0 kommentarer:D<3<3<3

2009-01-05 @ 00:07:37
URL: http://oneinacrowd.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0