Antidepprisiva medel

Hej alla bloggare.

Igår åkte jag hem till Evan i Mantorp och sov över där. De var så himla skönt att träffa henne, att prata med henne, att se henne helt enkelt. Hon är en sådan person som man kan vara ifrån ett bra tag och sedan träffa henne och det känns som om det var igår man träffades. Med henne mår man bra.

Det ska bli cheerläger i Uppsala. Två dagar och jag vill gärna gå. Ska prata med Kelly om det. Det är amerikanska mycket proffisionella personer som tränar en. Det kan man inte tacka nej till.



Imorgon ska jag jobba. Jag har verkligen ingen lust att jobba. Jag har dåligt samvete också, och  jag vet inte för vad. Jo, jag vet vad men jag vill inte berätta det här precis. Jag skippart. Jag får sitta här i min ensamhet utan att berätta för någon. Någon enda liten stjärna.

See you 'round.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0