en ganska vanlig dag.

hej alla läsare.

först ensam med systrar då mamma och pappa åkte till stan. pappa vaccinerade sig mot TBE eftersom han jämt blir bitenav små äckliga kryp. sedan kom de hem och vi skickade iväg dem på biokväll tillsammans. mamma ville så gärna se mamma mia så vi bokade biljetter åt dem- filmen borde vara slut nu. hoppas bara de har roligt.



ja, nu är de hemma. de älskade filmen så jag antar att det var en lyckad kväll. i alla fall för deras del. själv mår jag väl inte speciellt överdrivet otroligt bra. men jag orkar liksom inte bära en skylt: "mår dåligt på insidan liksom" klistrad i pannan,. det tar också på krafterna, men det skulle inte skada att någon brydde sig lite. lite någon gång i alla fall. det skulle kännas bra.

imorgon har jag inga planer. inga allas. jo, jag springer ju på morgonen såklart. men sedan? nej det känns aldrig som att det är någon idé att hitta på något just nu. usch vilket deppinlägg. nu slutar jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0