länge sedan nu

Ja, det var väl ett tag sedan jag bloggade senast. Jag har varit på Ekön en tid nu. Ja, nu är jag ju hemma igen. Ekön är typ grymmaste campingen där Cassi har en husvagn tillsammans med sin familj. Cassi och jag bodde där ensamma i fem dagar. Myspys var det- :)






Och numera är det strul med KENTY. Fotbollslaget alltså. Jag pallar inte cupen. Har hela tiden tänkt att "ge inte upp, du kommer att trivas i laget, det ordnar sig", och typ "Skit i dem, bit ihop" när de drygar sig och håller på. Jag trodde inte det skulle bli så här liksom. Jag ger ju inte upp eller? Jo, jag gör visst det. Det verkar så. Jag trodde jag var jävligt stark, men inte stark nog för Kenty's lag. Nej, jag slutar inte för gott. Det gör jag inte. Jag ska vara med efter cupen också. Försöka. Istället för att tönta mig med bollen på Eskil så ska jag träna hemma. Som fan. För jag är en vinnare. Som fan.

Kommentarer
Postat av: Evelina

Go girl <33

2008-08-18 @ 18:12:01
URL: http://evelinagustava.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0