Systerskap

Idag är det den första juli. Ni anar inte vad det betyder för mig. Min syster kommer hem ifrån Tyskland. Hon åkte dit för prick ett år sedan då hon tog jobbet som au pair-  nu har hon jobbat sitt år och det är dags för henne att fara hem- hem till oss. Familjen :)

Jaha, bilden blev sne, jag som försökte rotera den så fint,..



i morgon ska jag åka till Göteborg. Elsa som skulle följt med har brutit ett stort antal ben, så hon följer inte med. Alex följer inte heller med eftersom att något annat kom i vägen. Hoppas att Gustav följer med i alla fall, då kanske det blir lite roligt i alla fall :) Sedan blir det ju Angelica, Stina och Femmy men vi är inte världens bästa lekkamrater, så så kul blir det kanske inte. :/ Men jag ska göra det bästa av det. Hur illa kan en dag på Liseberg bli? Hoppas verkligen att det inte blir regn. :p Det vore droppen. Men med finfint sällskap så blir det toppen :)

Kan knappt vänta tills jag får susa fram!



Jaha, då var det dags att säga hejdå till er alla.

"Jag skulle vilja le,
 skratta med min själ.
 Känna lättnad och
 en anledning
 att fortsätta leva."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0