TERESAN

Jaha, nu sitter jag här med Terese då ;) Det regnar massa massa och vi har inte hunnti göra så mycket saker än, men men. Det blir nog en del :p Kanske ska se en film snart: Ett öga rött. Har inte sett den men hört att den ska vara sjuuukt bra :D

Här har vi henne ;)

Ja, ikväll blire inga syskon för de är borta och super. Nej jag skoja. Jag är så enormt rolig förstår ni. Måste ringa KElly kom jag på. Hon är också så enormt rolig förstår ni. Terese med. Om ni undrade, även om hon ser något mordisk ut på bilden :p Det är inte hennes sanna jag..,

Glöm inte att göra läxan innan du sätter dig framör datorn. Det säger Ewa och så sant som det är sagt, så sant som det är sagt. :) Det ska jag tänka på när skolan börjar. Det är ju faktiskt BARA fem veckor dit. Hälften har ju typ gått nu som ni vet. ORRRKA SKOOOLA :O inte.

IES SUGER... :p vill jag meddela.


okej, nu avrundar vi vår ((min)) lilla pratstund. Puss och kram, skäggig dam ;p <33

 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0