There and back again

Göteborg blev bättre än vad jag trodde det skulle bli. Det är allt jag har att säga om den saken.



Sedan finns det andra saker att berätta, men de kan jag faktiskt inte avslöja här, för Julia läser min blogg ;) Hon får ju inget veta. Än.


Andra saker blev däremot inte så bra som jag ville ha dem.

"Things change, people change."

Det är själva problemet. Jag kan inte handskas med det heller. För hur kan jag? Allt är ganska problematiskt, men inget kan jag skriva här. För jag vill inte att folk ska känna till mina problem. Varför har jag en blogg då om ingen ska få läsa om vad som finns i mina virvlande tankar? Därför att jag måset skriva av mig någonstans. Här. De som känner mig tillräckligt vet allt om mina problem- nästan. Det räcker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0