Förkylningen börjar släppa

hej alla sötnöss! (min pappa drog slutsatsen att om man säger en sötnos borde det bli flera sötnöss)

Idag var det en svinkall dag som inte var superduper. Det var okej. Julia och jag skrämde några små sexor i korridoren. De tyckte att de var sjukt coola som satt typ och brottades alla i en hög på en bänk. Och när jag gick förbi skrek jag "nu räcker det!" á la Bobby. :) det funkade fan.

Efter skolan gick jag till Elsas hus för att träna dans med Dans-Julia som är en underbar människa. Vi dansar något som heter dance hall eller så kan man kalla det ragga. Man kan säga att Sean Paul är en riktig "raggare" . I ragga.låtar finns det alltid en rytm som finns med hela låten ut. Det är lite rastafariinspirerat skulle jag säga. Det är sjukt coolt, men jag är så himla inställd på den här nonchiga streetstylen så det är ovant. Men det är definitivt något jag vill inspektera närmare.


På lördag är det alla hjärtans dag. På fredag den trettonde är det valentines prom i vår skola. engelska skolan är lite speciell. Men det innebär att vi inte har några som helst vanliga lektioner utan är i stället och dekorerar skolan, tar danslektioner innan vi typ, ah dansar? For real liksom.

Anyway, på lördag, nej fredag tror jag kommer Cassi hem till mig för att kolla film och mysa lite. Det är ju alla hjärtans dag, och även om jag ser att man borde ju skita i det och bara typ "älska varandra varje dag" så är det en bra anledning att hitta på något. (y)

PUSS på DANS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0