Honolulu.

Älgarna demonstrerar, ÄLGARNA har fanimig fått nogger nu alltså.

Cassi är här vilket förklarar denna smäktande love-singer-song-writer-rad jag nyss skrev. Banan.
Snart ska vi gå ut, men Cassi kommer bah; "neej, vadå gå ut?!" och jag bah: "Meh kom onn,. please, give peace a chance!" No she wont... She wants to go out. (Y) :D

not.

But we will. Cause we are very special. Banan.

"Jag fattar inte varför jag måste ha en massa bärs,.."
nej min vän, detta är ett ofattbart dilemma, ÄLLER DILÄMMA, som man också skulle kunna säga. Egentligen spelar det ingen roll om man kommer från Finspång eller Götesund. Jag menar "Le poung" is quite big enough- eller what?

Banan.

Over ända out. Nu går det åt helvete. "Vadå, Le Pung?" jo. "Jag inspirerar,.. eller improviserar. Eller konspirerar?"

 PÖCKO.

:)


Kommentarer
Postat av: Celeste

älgarna vill ha frihet ffs !



btw, är inte nogger en glass ? the älgar likes them icecreams ;D<33

2009-02-15 @ 21:53:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0