inre bög

Finns det något som heter "inre bög" ? Det är ett hett ämne i vår skola i alla fall. Vissa hävdar att de inte har någon inre bög. Andra är mer uppenbara. Jag tror lätt att alla är lite gay alltså. :) Jag älskar ju mina girls ;) hah.

Idag var jag och Cassi på gymmet, askul måste jag säga. Och jag höjde mig en nivå på löpbandet och sprang alltså intervaller typ 8,7 och 12,7 km/h. Det är ju bra med tanke på att jag har taxben. :p


Haha, alltså idag i matsalen. Fan det var ganska kul för Yngve och Bobby (les smeknamés) satt och snackade om daker Cassi och jag INTE ville höra om. Och jag bah "vi låtsas som de inte finns". Haha. Bobby bah "Amhen det håller nog i en minut". Naeröh. Det höll längre ska jag säga. Vi snackade nog inte med dem på 20 minuter fan. Fast det blev ju lite synd om Yngve :) haha, hanblev lite frustrerad. ^^ haha. förlåt boyfreind. Skyll dig sjäälv. <33 puss. xoxo



-----------------------------------------------------------------------------------------------------
jag har målat cassis röda naglar :) men det som är POÄNGEN är EGENTLIGEN hennes långa armar ^^ haha. alltså aslånga OM man TÄNKER. <33 men det gör jag ju inte alltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0