jag älskar er.

It's a little bit funny, this feeling inside. I cannot fucking hide it.

Kvällen blev grymt lyckad, alltså shit. jag skulle kunna hålla på än. :) Jag älskade varje minut. Mina förväntningar var INTE höga kan jag lova, trodde ingen skulle komma, dansa eller klä upp sig, men shit. Vad fel jag hade. alla tjejer var jättesöta med sina klänningar. denise med sin blomma i håret, cassi med klänning. Det ser man inte varje dag :) Men det bästa av allt var att Yngve hade skjorta. :D han var uuursöt <33. och jag fick fixa hans hår. :) Vi dansade allihopa i grupp och två och två. jag kunde inte varit lyckligare. Trots allt som hände hemma nu sen, så är jag glad fortfarande. För jag har underbaraste människorna omkring mig. jag skulle kunna gråta för att alla är så underbara på sitt sätt. 
   Om ni, människor som jag älskar var sår, skulle ni aldrig läka.  Alla i 9C- ta åt er. <3

Efter allt var slut ljög jag ihop en hel jävla massa, missade bussen och sedan gick jag med grabbsen till BK; Yngve, Amir och Johan. Alltså de är ju roliga. :) Sedan följde jag Yngve hem och sedan gick jag i kylan till bussen. Världens  bästa fredag 13:e ever.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0