kort

har varit på I TAKET LYSER STJÄRNORNA idag med cassi. Den var rätt bra- :) men nu är jag sjukt trött och snart är klockan 10. Gissa vad jag ska göra? SO. SO! ! ! Alltså nu. Jag har inget val. Fan. Men men. Men. I love to be the victim of IES.

------------------------------------------------------------------------------------

CELESTE. Don't you leave, you're my fucking good looking HOMIE. I love you 'til the end hun. 'Cause you're: Kind, Beautiful, Hot, Funny, Gorgonzola and like the best friend of NKPG and cooler than the coolest one I've met. LOVE YOU.

.................................................................................................................

Nu vill jag ha någon att prata med.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0