" second thougth. "

hej, long time, no see.

men jag har inte orkat de senaste dagarna. Det är inte direkt så att det flyter på i mitt liv. Nej, tvärtom. Idag avr ingen bra dag. Jag har haft ont i halsen hela dagen och klagat över det så alla måste ha tröttnat på mig en hel del. Nu har jag jättont i kroppen av någon anledning. Jag vet inte vad det är. I benen framförallt. Men det är ganska ointressant.

var hos Yngve och Camilla idag och snacka resplaner. Det var okej. Men jag blir så förvånad över hur blyg Yngve är egentligen. Varför liksom?

sitter här i min ensamhet.  Vad fan gör ni på helgerna egentligen? Jag vet egentligen så lite om er. Vad gör du egentligen på en fredagskväll Vendela? Och vad gör Gorgonzola? Jag har ingen aning om vad ni brukar göra på er fritid. Jag känner mig lite vilsen idag. Jag vet inte varför. men ibland ifrågasätter jag bara livet:

Vad är det som gör att det är värt att leva? Jag vet egentlgien inte det heller. Om du haft en deja vú någon gång så vet du att det känns som om man upplever något man upplevt tidigare, som om man dröm. Det finns en teori om att den känslan är ett bevis för att det finns parallella universum. Att det finns någonstans i "världen" någon som ser ut exakt som du, har exakt samma röst och humor och vänner. En kopia så att säga. Det finns en till ingrid som sitter vid en dator någonstans i någon annan värld och filosoferar- exakt som jag. Och det är då man kommer att tänka på hur obetydlig man är. Att vi är någon liten partikel under en grodas klo i en helt annan värld.

Är det konstigt att man blir lite sjuk i huvudet?
You're never ever gonna survive, unless- you get a little crazy.


Kommentarer
Postat av: celeste

ja har också tänkt på det där md ett parallellt universum, de är läskigt när man börjar tänka så för då finns det inget slut. Och när jag säger "nej" till något så säger den parallella Celeste "ja" till något liksom.. varenda val man gör leder till ngt, o de är det livet går ut på...typ. Men för mig är du hur betydlig som helst, oavsett om du är parallell eller under en grodas eller häst klo elr va det nu är ;D<3 du är inte den enda som får sånna konstiga tankar, ja är expert på dom (; love you honey <3

2009-02-07 @ 23:10:08
Postat av: ingrid <3 celeste

CELESTE DU ÄR MIN GUDINNA :D <333

2009-02-08 @ 18:48:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0