Detta fält måste fyllas i.

GUD vad trött jag ÄR. Malin är att Anna's house. And the other Anna is at her house with Susanne. I'm at her house as well with my mum who is at her house. She is married to my dad who is the actual owner of da house.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


NU. har jag mkt tråkigt. MKT. Idag har jag varit ute på promenad. Dansat lite smått och nu är jag så trött att jag dör.  Så så kul har min dag varit. Jag har också hjälpt mamma att baka till hennes 50-års dag. "Snickers Doodles" heter de små liven.  Nu håller Anna och Susanne på i köket. BTW. Usch jag som hatar förkortningen.



,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0