- 17 grader och en ny idé.

Det är askallt. Det är KRAMPkallt till och med. Sitter och snackar med famous VENDELA om en idé jag har fått. Fast jag kan inte dela med mig om den här. Inte än ;) för det kan hända att denna person råkar dyka upp här som en av mina noll läsare. Vore väl ganska festligt? :)

Har lite planer på att träffa någon. Kanske Terese? Ja, det var senast i AUGUSTI som  jag träffade kvinnan. Men nu kanske det är dags igen. Jag har både julklappar och födelsedagspresenterna här. :)

Ring om ngt kul händer. :D <33

tres- <3.

Kommentarer
Postat av: vendela

yeah man, I'm so famous! :D puss påre!<3

2009-01-05 @ 20:34:43
URL: http://oneinacrowd.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0