Det är en mus i taket

Bokstavligt talat. Man kan höra små, små klor rispa bakom isoleringen taket. Ganska äckligt faktiskt. Men jag är mer rädd för traktorer och stora lastbilar snarare än möss. Jag har maskinfobi. Och småkrypsfobi.

Skola om bara en vecka. Helt idiotiskatt ha en studiedag första dagen i skolan. Det här är verkligen sista terminen. SISTA terminen i grundskolan- vilket är helt sjukt. Sedan bär det av till dansgymnasium. dans är in passion inom sport, även om jag drömde att jag var elitsimmare tillsammans med Vendela. Men innan dess; ett härligt sommarlov då jag- tro det eller ej- ska sitta i skolbänken. I KALIFORNIEN. Ja, det är dit som jag ska åka på språkresa. Långa stränder och 27 är medeltemperaturen under sommaren. I kalla Sverige är det bara arton som då beror på att de regniga äckeldagarna kompenserats med en enda het 30 graders vecka.

I helgen: var jag och såg Nötknäpparen (baletten) på kungliga operan (sthlm). Det avr kul. Dansöserna är så lätta på tårna och männen otroligt spänstiga. Det var en sjukt kul helg i ala fall. Sedan tog jag en shoppingrunda på NK och Åhléns. Nytt smink och grejer.

Den här bloggen är ganska kul. jag har typ noll läsare.- Så nu önskar jag alla mina noll läsare en trevlig kväll. Puss

Kommentarer
Postat av: vendela

kalifornien?:O:O jag är avis! fast had det bäst:D sista terminen assååå<3333333333333

2009-01-05 @ 20:36:03
URL: http://oneinacrowd.devote.se
Postat av: celeste

ja är en av dina noll läsare ! :D<333

2009-01-05 @ 20:51:52
URL: http://fightinducks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0