Don't seek what you don't need.

Jaha, då var helgen över då. Slappdag number one på jobbet. Inga gäster så jag typ kunde snacka med en annan som jobbade hela arbetstiden och ändå få betalt för det.

The Girls var hemma hos mig idag/igår/inatt. Famous Vendela, Celeste och jag sov i min säng som är till för EN som jag och detvar astrångt och man kunde inte röra fötterna. Vi garvadeihjäl oss fast vi skulle vara tysta för mina syskons skull. Vi låg til tre och garvade åt typ "Nysa Russin". Det var sjukt. Nu fattar jag verkligen inte avd som var så jävla kul. Det var kul då uppenbarligen. Sedan hade Cassi köpt en film som heter "Gracie". handlar om en tjej vars bror dör. Hon vill uppfylla sin brors önskan och få en plats i killarnas fotbollslag. Den avr ganska bra, men lite småstörd. Finns bättre liksom. Vi hade typ 5 KILO godis, men typ ingen palla äta :p
  Imorgon är det fotbollsträning. Inte kul alls för jag hatar fotboll men älskar att träna över huvud taget så; what to do? Dunno. Fuck the world full of football, decitions, homework, lifesucker and bite-ass-dumb people with no shame inside there suits. Fan vad allt suger ibland. Men nu ska vi inte vara så,. HAR I ALLA FALL tränat idag. Det är huvudsaken i hela saken så att det var ju bra.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0