I don't wanna be told to grow up.

Tjafan. Nej, jag vill verkligen inte växa upp. Samtidigt som jag vill. Alltså delade känslor. Jag vill bli stor, jag vill att det ska gå framåt och att nya saker ska hända. Men precis just nu leker livet ganska bra. Jag vill inte bli mognare och tycka det roliga jag gör nu är geeky. jag är ju redan mogen, och lite rolig,.



Idag har det varit svinkallt. Det har varit en ganska rolig vecka. Kul att träffa alla vänner varje dag och förhållandevis slappt.- Men jag lovar: Det blir mycket värre. Mycket värre än vad någon annan skola i Linköping möjligtvis kan ha ens en gång. Och jag har för 784:e gången bråkat med min bildlärare. Han är dum i huvudet. Vi håller på att göra barnböcker och min ska handla om frukter. Den var askul ju fan. :( alltså den handlar om malliga frukter som tävlar om vem som är godast. Då kommer en smarting på att de nog blir godast som en fruktsallad. Och så blandar de sig och blir typ snälla och coola. Han bah; "This is not suitable for the kids" jag typ garva. Han bah "Change this and this and this", och jag bah: "Why don't you do the story?" GOD, kan han sluta klaga? Han har fan inte sagt en enda bra sak till mig.

---------------------------------------

Okej, I've got a problem. This guy. i think there is a chance of us getting together. But. Will that destroy what we have now? Something special. A friendship that's unike- what is the meaning of all this?





Kommentarer
Postat av: Anonym

mm ja håller md de du skrev där uppe. samtidigt som man vill uppleva & vara med om saker, bli erfaren oh lära sig- så vill man ändå vara den man är oh inte förlora den utstrålningen man har bara för att man blir äldre.. men tro mig, din framtid kmr bli helt underbar gumman, du har både utseendet&personligheten ! oh damn va kul vi ska ha i livet, låt INGET ELLER INGEN STOPPA INGRID- no way! <333

2009-01-25 @ 15:03:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0