SKOGSSAMTAL

Gick på promenad ikväll och fastnade i ett telefonsamtal mitt i skogen. Det var lite sjukt för jag var tvungen att stå kvar  på samma prick i en halvtimme för det var så dålig täckning och jag hade gått ner i en vattenpöl precis innan så jag var dessutom svinblöt och frös typ fötterna av mig, men när  jag kommer på något som är sjukt bra/viktig/oviktigt så blir jag maniskt förd till mobilen och måste berätta allt. Stackars cassi, men vi har ju kul :) Hon och jag garvar åt mina påhittiga idéer.
Sedan skulle jag ta i ett träd och då började hunden skälla och jag blev asrädd och batteriet i mobben började blinka beep beep liksom. Så jag bah fortsätt prata Cassi jag är rädd,  och hon bah vad ska jag säga. VAD SOM HELST. Allt började brusa och samtalet bröts. Ingen täckning. GOD alltså. Skog runtom allt på varsin sida och bah; AH!. Eller jag vet inte. Men asläskigt så jag satte på Mange Schmidt i mobilen och började gå, nej alltså det var is hela vägern så jag halkade hem och mamma hade sagt "var inte borta för länge" och en och en halv timme senare var jag hemma. Haha, ganska "värt". Hatar ordet värt. :p Och nu sitter vi i telefonen som om vi var bredvid varandra och säger typ inget för jag koncentrerar mig på datorn och hon på Sylvester Stallone.

Hon är bäst ibland. <3
 

Kommentarer
Postat av: celeste

haha det finns inget som inte KINGEN mange schmidt fixar! ;D<333 fooooo sex-ingrid, i wanna be like you, look like you- uuuuuuuhu ;D<333

2009-01-25 @ 14:50:56
URL: http://fightinducks.blogg.se/
Postat av: Cossi :) Sex..? *dunk*

Ich liebe dich <33333

2009-01-26 @ 19:49:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0