Yngve suuk

fan vad det suger när pynglan är sjuuk. Fy skäms :(

Är asigt trött och måste gitta. Eller hur fan man nu stavar det, ;p har vart en grymt kul dag i alla fall. :) skämtfoton i skolan och en massa bus med Cassi afterwards. FAN vad jag garvar EGENTLIGEN åt att vi hade 20 minuter på oss och att jag inte kunde skjutsa cassi men jag var för rädd för att åka med cassi eftersom att hin sa "jag ser inte vägen!" och jag bah "nahe, lovande".- så jag sprang bredvis när hon cykla. OMGOOD.


bara för att ha när en cooling :)

skämtfoto idag då, det var grymt :) I was the hardrocker. :) TM smilies nu dåraah,.

IMR blire gymmmet med BOBBIIIIEBOY och Cassi ;) saten liksom. Det blir kewl. och sånglektion,. YES. (Y) <333

Kommentarer
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

Fin blogg :)

2009-04-08 @ 14:00:11
URL: http://haaiidi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0